2013-05-24

PT och värdering av lägenheten

Dessa bevingade ord hittade jag i Sats Magazine. Så sant så sant, hård träning är det enda som gäller.

Jag har kört en timme med PT. Det började bra då han frågade om jag hade känningar av passet igår. "Ja i benen". BRA! Då kör vi ben, säger den lille rackaren. Benen fick verkligen jobba idag. Jag fick många bra ryggövningar som jag nu ska köra, även en hemma, som jag kan köra med moppskaftet. Super för att träna svanken.

Tyvärr tyvärr kan jag inte fortsätta köra, jag har inte möjlighet att betala 695kr/h även om det verkligen verkligen skulle behövas. Jag får köra i januari istället, när jag har min normala inkomst.




Igår fick jag besök av en mäklare som gjorde en värdering för att se om jag kan lägga om topplånet.  Det visade sig att lägenheten ökat i värde 250.000 på 1,5 år. Helt fantastiskt, vilken turdag jag hade igår! Nästa vecka ska jag träffa min bankkvinna och förhoppnignsvis kan jag bli av med topplånet helt. Det vore himla trevligt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar