2013-05-25

Bon Jovi på Stadion

Igår fick jag celebert besök från Äppelbo, Linda med dotter Jessica skulle gå på Bon Jovi och jag var förstås inte sen att haka på. Jag lyssnade på honom mycket som tonåring och det vore kul att se såklart.

Scenen var spektakulär, vi hade väldigt bra platser. Vi är tanter nu så vi tog sittplatser. Jag tycker att den här väntan innan konserter är värdelös. Ska man STÅ och vänta så vill man nästan gå hem innan konserten börjar.


Han var väldigt bra live,  jag saknade dock många hits från 90-talet. Det finns väl så många hits att ta av så det blir svårt att få plats med alla på 2,5 timme.
Tändarnas tid är över.
Alla tände sina ficklampor på mobilerna och det var faktiskt magiskt. Det går förstås inte att återge på bild, men det var väldigt häftigt när alla vajade med sina smartphones.

Ett till plus var att kunna promenera dit och hem på en kvart. Så otroligt skönt att slippa vänta på taxi/tunnebana/buss efter konserten utan bara kunna knalla hem. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar