2013-04-18

Morgonträning och Tekniska museet - igen

Dagen började med en riktig rivstart. Morgonpass CrossTraining på SATS. Ett av mina favoritpass innan jag blev gravid, eftersom jag gillar intervall och cirkelträning, det där med att köra järnet i en minut, vila 30 sekunder, tilltalar mig. Jag har för dålig koordination för att köra step och zumba tex. Nåväl, idag var det premiär och det gick bra, bättre än väntat. Jag kunde inte göra några hopp (är rädd om underredet) men körde det jag kunde och jag måste säga att lägstanivån är ganska hög om man jämför med övriga deltagare. Jag är i princip på botten av förmågan men klarar mig bra genom passet. JÄTTESKÖNT. Det måste bero på att jag var vältränad före.

Hursomhelst, med morgonpass i kroppen var jag verkligen laddad och full av energi inför dagen på Tekniska.

Jag hämtade Edens kompis Emma på dagis och så körde vi järnet i fyra timmar. Båda var helt slut när vi åkte hem, en jätterolig dag till ända. Tekniska museet är strålande för barn, inga problem med vagnen, det fanns ett matsalsrum där man kunde värma ersättningen och skötrum överallt. Toppen!

Snurrpinnen var roligast.

Balansgång

Energipåfyllning

Emanuel tittar nyfiket, han kunde varken äta eller sova när det var så spännande omgivning. HUR kan han som är så liten förstå att vi är på ett nytt ställe?

Bygger plusplus.

Spelar pacman

Flygplans-trampbil

Både jag och Emanuel var lika glada att komma hem. SÅ skönt. Undrar vem som kommer somna bäst ikväll, jag eller Eden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar