2013-04-28

Söndagens träningsrapport

Jahapp. Vecka tre är avslutad och jag är INTE nöjd. Eftersom jag ville följa med Eden och se på träningen så bokade jag om mitt spinningpass till eftermiddagen och vad händer? Jag håller på med balkongfix och eftermiddagstv-bänkshopping och GLÖMMER BORT passet!!! Jag är mycket besviken på mig själv, trots att jag lovat mig själv att tre pass ska duga så vill jag gärna köra fyra. Nåja, jag får köra extra hårt imorgonbitti.

Planering vecka. 4:

Måndag: spinning SATS
Tisdag: vila
Onsdag: Spinning + core SATS
Torsdag: pw 90 min
Fredag: StrongMama SATS
Lördag: PW 90 min, minst.
Söndag PW 90 min, minst.

Erik jobbar så dumma tider denna vecka så jag får omöjligt ihop fler än tre pass. Dessutom åker han och Eden bort till helgen så jag och brorsan ska gå och gå och gå och gå. Förbränning deluxe!

Det börjar närma sig halvtid och snart dags för ett halvtidsfoto. Erik säger att det hänt massor med kroppen, jag ser inte det på vågen men jag känner det på kläderna.

Jag får tro att muskler ersätter fettet enligt bilden ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar