2013-03-18

Solen hånar mig!


Nu börjar verkligen sömnbristen göra sitt, det går inte att vakna på morgonen. När Eden kom upp och hade ont i foten (förmodligen efter skridskor x 3) så jublade jag inombords. Hon stannar hemma och jag slipper klä på oss och dra iväg till Gittan.

Nu har vi en superlugn och härlig förmiddag med god frukost och bara mys.

Jag hade hoppats på dåligt väder men icke. Solen lyser så fint genom dammiga fönster så vi måste ge oss ut en sväng. Det byggs en lägenhet under min så det borras och rivs väggar så jag blir tokig av att vara hemma, ibland går det inte att prata med varandra pga ljud.

Edens fot är det inga problem med, det var nog bara lite stelt imorse. Det är en stor lyx att välja dagmammetider som man vill, blir värre i höst när Stora börjar förskoleklass, då är det bara att packa sig iväg varje morgon.

1 kommentar:

  1. Men förskoleklass är inte obligatorisk, man kan ta en ledig dag när man känner för det...

    Det tycker jag man ska passa på att göra för när de börjar skolan är det kört

    Hälsningar Görel

    SvaraRadera