2013-02-13

Shopping och klåda

Ja, jag är fortfarande hemma. Jag var på en läkartid i morse och hon gjorde en lightvariant av hinnsvepning för att sätta igång mig. Vi får väl se hur det går med den saken. Jag är uppsatt för en igångsättning på måndag men jag har även första tjing på återbudstider under tordag/fredag så det kan alltså bli närsomhelst. Mycket nervöst!


Jag fick dessa utskrivna av läkaren så nu hoppas jag att min psykosklåda försvinner med hjälp av ett piller till kvällen så att jag kan somna lättare. Jag unnar INGEN denna klåda! Det jävliga är att den sitter invärtes så det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer eller kliar. Den kvarstår. Det enda som hjälper är att hålla igång och det är svårt att göra det 24/7. 
Eftersom jag är extremt rastlös blev det en tur på Fältan med Eden efter Gittandagen. Eden fick prova dessa Adidas och hon blev så besviken när inte storleken fanns. MEN det gudomliga internet hade förstås skon hemma, jag klickade hem den, fraktfritt från Brandos.se. Tack och bock. 

Själv vill jag ha dessa i vår. Kärkek vid första ögonkastet. Nej, jag köpte dem inte... Tråna kan man väl få göra, de är urläckra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar