2013-02-28

En skitdag glöms snabbt bort när man ser in i dessa ögon

Allt gick fel idag...

Återbesök för Emanuel. En "praktbebis" enligt barnmorskan men tyvärr var hans billirubinvärden fortsatt höga så nytt återbesök imorgon.

Barnmorskan tyckte att vi skulle gå ut och ge honom dagsljus (bra för gulsot) de sista timmarna av dagen. Tyvärr kunde vi inte det eftersom jag blev dålig och det blev express tillbaka till sjukhuset, till gynakuten.

Resultat: Livmoderinfektion (endometrit). Antibiotika och tumhållning att febern inte sticker iväg, jag vill INTE bli inlagd igen. Inte inte inte.

Nu räcker det.

3 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar jag hittar!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Emanuel och hoppas ni kryar på er snart!
    Efter en sån tuff start som kommer resten förhoppningsvis känna som en räkmacka.
    Kram Görel

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Ja, själva "ta hand om bebis"-biten är piece of cake. Min kropp slänger jag gärna ut och vill helst inte återse.

    SvaraRadera