2013-02-17

Eden på retur, sista måltiden och råttkrock!


Igårkväll vid 23-tiden ringde det från Leonas föräldrar. Lilla Eden ville hem till mamma och pappa. Givetvis fick hon det. Hon har sovit borta överallt så jag trodde inte att det skulle bli några problem, men det kan bero på hela lillebrorgrejen kanske. Vi får göra ett nytt försök längre fram. 

Jag går hemma och vankar och är så nervös, kunde inte koncentrera mig på matlagning så det blev hämtmat. Det här känns som sista måltiden! Sista nattsömnen, sista av allt! Haha, herregud, det är inte domedag att få en bebis, men just nu känns det så, jag vill få förlossningen överstökad så att det roliga livet kan börja igen. 

När Erik hämtade maten så sprang en storråtta på honom, BANG, på benet. FY FY FY vad ÄCKLIGT! Jag kommer definitivt se mig för i stentrappen ner till porten. Urk. 

1 kommentar: