2012-11-28

Stolt och glad!

Jag är så tacksam för att jag fått möjligheten att arbeta med fantastiska medarbetare och gruppchefer på Vendelsögården och nu kan jag lämna med fanan i topp!



Vendelsögården vann "årets enhet 2012" på årets chefskonferens och allt job och slit vi lagt ner under året har verkligen gett resultat.


Linda, Magnus och Pernilla, som är gruppchefer på Vendelsögården är förstås lika stolta och glada som mig.

Detta kommer att passa fint på spiselkransen i entrén på jobbet! 

3 kommentarer:

  1. SÅ KUL! Ett stort GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Men tänk va bra stället hade vart med Värmlänningar bland personalen. ;)

    SvaraRadera
  3. Tack tack, vi är alla så glada!
    Tina: Greit, nu kan du kommentera!
    Per: Jag har en värmlänning i personalen!

    SvaraRadera