2012-11-22

Evenemang i parti och minut

I förrgår satt jag utslagen i soffan och sa klart och tydligt att jag "inte vill gå på NÅGOT mer" utan stanna hemma i soffan varje kväll. Graviditeten gör mig ganska sliten. Jaha! Säger Erik och låter lite halv.... ja, vad ska jag säga. Halvsur.

Vad jag inte visste var att han i smyg bokat biljetter till "Ljust och fräscht" med Fredrik Lindström & Henrik Schyffert. Jag blev såklart JÄTTEglad eftersom jag velat se den showen men missat den hela tiden. Haha, undra på att han blev förnärmad när jag kläckte något sådant.


Av bara farten bokade jag Askungen Sing-a-long på Maximteatern åt mig och Eden, en perfekt julklapp julklapp till Eden (tror jag) Askungenteater där publiken får sjunga med i sångerna. Det roliga är att Edens kompis Emma hänger på, med mamma Anna-Karin. Jag ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar