2012-10-06

Lurad till Rånäs Slott

Jag lurade iväg intet ont anande Erik på Slottsweekend. Detta hade inte varit möjligt utan Hanna som ställde upp och lurade E totalt. Hihi, det var jättejättekul och jag ljög mig blå mellan varven för att han inte skulle ana något.

Vilken härlig plats mitt i skogen vid Norrtälje. 

Lite tacky med svanar på sängen men är det romantisk weekend så är det. Överraskande var det, jag hade inte väntat mig detta. 

Detta hade jag dock väntat mig, mums med lite bubbel och choklad. 

På höstpromenad runt slottet. Heregud vad jag ser fullproppad ut. Isch, jag bjuder på den. 

Vallonvillan där vi bodde. 

Rosor överallt och bubbelbad på rummet. Ska de va så ska de va! 

Sjöbastun vid vattnet som vi inte besökte då jag vägrar att visa min mumintrollkropp i bikini. 

En väldigt lyckad helg och jag kan verkligen rekommendera en romantisk weekend på Rånäs slott. Ingår: Afternoon Tea på eftermiddagen.
Svit med bubbelbad på rummet
5-rätters middag på kvällen
Frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar