2012-09-21

Fredagsdöden

Fredagsdödem har intagit min kropp. Ska det vara såhär i 33 år till, vecka ut och vecka in. Endast två ynka dagar ledigt, resten av tiden är jag borta i 10h/dag i rasande högt tempo. Det är fantastiskt roligt men varje fredag undrar jag vad jag håller på med och varje måndag skuttar jag mot jobbet med ny energi. Ambivalent är mitt andranamn.

Jag skulle vilja gå ner i tid, men tyvärr skulle det resultera i att jobbet ännu mer läggs på hög så,det är ingen ide. 

Trevlig helg alla läsare, ca hundra unika varje dag. Jag undrar vilka ni är? 

5 kommentarer:

  1. En av de hundra vinkar och önskar dig och de dina en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Här är en till av dina läsare. :-)
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Och så jag såklart!

    SvaraRadera
  4. Jag me..:-)
    Tycker fortfarande jätteilla om den förbaskade koden, vad den nu brukar kallas.
    Det har hänt att jag skrivit inlägg och inte lyckats läsa ut den och då struntat i det. Sorry.

    SvaraRadera