2012-09-18

Com hem - ny chans

För ett tag sedan sade jag upp com hem pga att de inte levererade vad de lovat när jag tecknade (muntligt) avtal. Jag blev utlovad att aldrig behöva betala för fast telefoni. Jag frågade om detta TRE gånger eftersom jag inte äger en fast telefon och inte har några planer på att skaffa en. Lik förbaskat kom faktura på fast telefoni. Nåväl. Jag ringde, klagade och de vek sig inte, därav uppsägningen.

Sedan kom detta brev i lådan. E ringde upp, sade som det var och vi fick det vi ville. Dessutom sänkte de kostnaderna på internet och tv med en hundring.

Resultat:
Förr: 497kr/mån
Nu: 357kr/mån

Dessutom tre månader gratis.

Så ska det se ut, Com Hem. En glad kund är en kund.

Årskostnad 3213 istället för 5964. Så jag råder alla att genast säga upp Com Hem och vänta på ett brev. En trisslott fick vi oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar