2012-07-21

Weekend i Trosa

Denna helg njöt vi av första helgen med sommar och sol i Trosa. Det är ett väldigt mysigt ställe och jag skulle gärna tillbringa mer tid här, jag förstår att stockholmarna älskar Trosa och att det kryllar av turister här. Det här kommer att bli en sommartradition, var så säker.

Vilken helg i Trosa! Vi tillbringade tre timmar i lekparken och Eden lekte non-stop. Succé! 

 Loungehäng på Fina Fisken. Urmysigt, men Eden var sur, hon lekte med en tjej på vandrarhemmet och ville absolut inte gå och äta MAT. De sämsta föräldrarna hade hon....

 Mums, jordgubbsdrink! 

 Givetvis fick Eden också en drink, med apelsinsmak, gissa om hon blev nöjd. 
"Va får jag OCKSÅ en drink?". Eden blev glad igen och kvällen fortsatte med middag på Hubbes ställe Tullen. Kl 22 sa Eden. "Nä nu är det bra, nu vill jag gå och lägga mig". Sagt och gjort. 

 Frukost i solen på vandrarhemmet Snipan.

Sol och bad på Trosa havsbad, det blev dock inte så långvarigt då det blåste SVINKALLT. Även där fanns dock en liten lekpark så Eden roade sig ändå. 

"Åh vilken saftig frukt" (Nektarin). 

Jag hittade en väldigt cool kjol i en liten bod i Trosa. Det är helt enkelt omsydda jeans som blivit till en kjol. Vad säger du mamma, är det något man skulle kunna göra med gamla avlagsa jeans?

Märket passade mig bra, haha. 

Självklart köpte vi glass! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar