2012-05-25

Balkongmyshörna

Efter en månads idogt letande på blocket efter möbler till min balkong så gav jag upp och köpte nya på Ikea. Jag är lite halvless på konsumtionssamhället och försöker kolla på blocket och tradera innan jag handlar nytt dessutom letar jag i gamla gömmor på byn om det råkar finnas något för ändamålet. Tex tog jag hem en jordglob och en gammal kurbitsmålad byrå från farmors hus förra helgen. 

Ikeashopping, deluxe, vad hände med sparplanerna denna månad? 
Skål för balkonghäng och nya glasögonen.
Det är  MYCKET ovant, men jag är glad att jag vågade ta något som jag inte brukar välja. 

2 kommentarer:

  1. Härligt! Där kan jag tänka mig att sitta en varm sommarkväll med ett sådant där glas i min hand... ;)

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen! Bara att komma förbi, jag bor numer här ute, helt underbart med sköna möbler!

    SvaraRadera