2012-04-27

God FREDAG!

Jag kände för att klä upp mig idag! Det var så uppiggande när solen lyste in redan klockan 5.15. Träningen gick jättesegt idag, det märks att det inte funkar med mindre än sju timmars sömn och inatt blev det knappt fem. Jag kom aldrig i säng eftersom jag ville skicka in studieuppgiften på universitetskursen innan jag lade igen de gröna.

Jag är på väg till månadens bästa möte och träffa alla härliga chefskollegor, en ren fröjd på en strålande fredag och ett bra avslut på en vedervärdig vecka.


På kvällen åt jag den absolut godaste köttbit jag någonsin ätit. Oxkind på det nya stället Grand Central. Det var fantastiskt god mat där, jag kan verkligen rekommendera stället. Tyvärr var det lite för skränigt där igår, jämfört med i onsdags då jag var där på aw. Kolla golvet!  Jag gillar verkligen Marrakechkakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar