2012-03-23

Ont i hjärtat


Jag är så utmattad av Caremaskandalen. Jag har aldrig haft en bättre arbetsgivare än Carema och Vendelsögården håller en kvalité som jag knappt trodde var möjlig. Jag är stolt över att jobba för Carema och de "skandaler" som. Varit är förstorade till otroliga proportioner och innehåller direkta felaktigheter.
Detta har drabbat så många människor (Carema har 13000) anställda.

Nåväl, detta är dock bra, det som skrivs i notisen ovan. Synd bara att namnet "Carema" har fått bli ansikte för dålig vård. Jag vet att det inte stämmer.

2 kommentarer:

  1. hej

    tänkte, nu var det dags att besöka din blogg. Attendo Care var det ett himla liv om för ett antal år sedan, jag lyckades i sista stund rädda Mammas liv. Legat 3 dagar med lunginflammation och 40 grader feber. Ambulanspersonalen sa att det var i sista sekund....//Lotte

    SvaraRadera
  2. Jag jobbade på Attendo när det livet var. Carema är inte sämre än någon annan, men det är väldigt oförtjänt att det fått så otroligt dåligt rykte, det drabbar väldigt många människor.

    SvaraRadera