2012-03-07

Nått som katten släpat in

Idag är det långt ifrån någon toppendag. Eden har feber och kraxar som em kråka. Stackars liten!

Jag är extremt sur, irriterad, trött och jävlig. Ett kolossalt dåligt humör har intagit mitt liv, och en härlig gnagande huvudvärk. Det är dag 2 på strikt LCHF och livet känns meningslöst. Jag vet att det är klassisk abstinens av sockeravgiftningen och det är inga roliga dagar men det ska bli så skönt när jag kommit igenom dag 3 eller möjligtvis dag 4, då allt släppt och man får den där euforiska piggheten. Sen efter dag 14 är man FRI! Fri från hunger, sug och mattankar, vilket är värt allt!

Jag har akut ryggvärk på toppen av grinigheten, som om inte avgiftningen vore nog. Bästa läget är att ligga raklång på golvet, jag kanske ska ta madrassen inatt.

Jag är även besviken över två missade pass; ikväll och imorgon lunch.

Gnäll gnäll.
Lika bra att ta allt på en gång när jag ändå håller på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar