2012-02-04

På begäran...

Många undrar hur jag har det i lgh så nu kommer det lite bilder, allt är förstås inte klart, men jag trivs så bra (det har väl inte undgått någon) och det är så roligt att fixa och greja.

"Matsalen"
Eller nått ditåt. Alla mål mat intages i denna delen av vardagsrummet. Äntligen kommer tavlan som mormor gjort till använding. Jag fick den när jag var 15 år, då var den inte så uppskattad, nu är den däremot värd guld. 

Kräver ingen närmre förklaring, förutom att jag måste måste få tummen ur och rama in min fina Gynningtavla. 

Hallen med spegeln som ska sitta lite högre upp, så fort jag hittar min borrsats. 

De smarta sköksskåpen. Säljaren kapade vanliga köksskåp på baksidan. Jättebra lösning som är perfekt för pärmar och kokböcker mm. 

1 kommentar:

  1. Bästa bilden! :) I love it! ... utan att skryta alltså! ;)

    SvaraRadera