2012-02-25

CrossTraining

Jag gör inget annat än tränar nuförtiden och det är riktigt roligt eftersom jag ser resultat på kroppen för första gången. Jag har fattat att styrketräning is the shit och inte konditionsträning. Jo förstås det också, men inte bara löpning som jag körde förut. Dessutom orkar jag hur mycket som helst, det har jag inte gjort förut. Underbar känsla.

Idag har jag testat CrossTraining som var riktigt bra och roligt. Intervaller med kondition och styrka varvat mestadels med användning av sin egen kropp, dvs armhävningar, ruscher och plankan. Men lite hantlar och stänger användes också. Jättebra! Nu blir det gymvila en vecka men sen, då jäklar ska det köras hårt inför beach 2012 och dessutom köras strikt LCHF i 2v för att få bort lite vinterhull. Jag ser så mycket fram emot denna sommar i Stockholm!

Jag skulle behöva nya inneskor,(det är hål i de jag har nu) dessa var väl snygga? Ångrar att jag inte köpte inneskor i London. Snåljåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar