2012-01-12

Träääna!!!

Jag satt i soffan i helgen och bedyrade att jag aldrig kommer att älska att träna. Men eftersom jag aldrig ska säga aldrig så har det faktiskt varit riktigt kul både i tisdags och idag. Jag körde bodypump idag och ökade bänkpressvikterna idag och det gick ju riktigt bra. Man orkar alltid mer än man tror, det var inte jobbigare än tidigare pump.

Målet?
Ha Ha, förmodligen inte möjligt, så länge Eden är liten, timmarna räcker inte till. Det går inte att få den där kroppen i det liv jag lever nu. Men jag önskar att det vore jag på bilden. 

3 kommentarer:

  1. Behövs inte så mycket för de där armarna...

    SvaraRadera
  2. Jo för mig så... Timmarna räcker inte.

    SvaraRadera
  3. 3 h i veckan på gymet i 3-4 månader gissar jag... 10x3 med så tungt det går...

    SvaraRadera