2012-01-15

Dagens I-landsproblem

Jag har väldigt dåligt med kaffemuggar. 2 st/4 st/1st av dessa tre sorter. Nu undrar jag vilken jag ska satsa på.
Utöka ostindia, och vara Traditionell eftersom jag har den som vardagsporslin.
Fortsätta på Filippa K och vara lite modern, nackdel: detta mönster har utgått så det blir att köpa olika ändå.
Fortsätta på den coola moderna muggen som jag fick av Eden på mors dag, den finns dessutom i massor av utföranden.
Idag är detta mitt största problem. Det känns ganska överkomligt, men faktum kvarstår! Jag måste köpa muggar pronto!

4 kommentarer:

  1. Filippa K såklart. ;)

    SvaraRadera
  2. Den sista=mest orginellt! :-)

    SvaraRadera
  3. Filippa är finast, men kanske inte jättepraktiska. Ibland vill man ha öra på muggen, så då tycker jag den sista.

    SvaraRadera
  4. Den sista, klart gladast :D

    SvaraRadera