2011-11-25

Dagens mest negativa

Jag vill gnälla av mig lite innan jag ska sova.

1: DN. Min prenumeration börjar aldrig. Jag tog ett "flytterbjudande" som skulle startat 21 november. Ingen tidning i sikte. Har ringt och påpekat detta men fortfarande ingen tidning i sikte.

2: Att jag blev konfronterad av en dam på Haninge C pga min arbetsplats. Mindre skoj.

3: Att Nordea inte satt in min lön på Länsförsäkrningar Bank. Bankbytet drar alltså ut på tiden ytterligare en månad.

4: Att radiotjänst knackade på och var påstridiga trots att jag faktiskt betalar tv-licens. De trodde inte på mig. Ser jag oseriös ut?

5: Att Edens kompis mamma tycker att vi ska söka till Franska skolan. Där börjar de när de är fem. TIDIGT. Jag vet inte om vi vill det.

I morgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar