2011-10-15

Lite bilder från lägenheten

47m2.

Favoriten, förstås! Köket! Ser fram emot att köpa fräscha kökshanddukar och hänga upp. Att leva utan kökshandduk går INTE. Oh vad kul det ska bli att inreda ett eget boende! Där ingen hyresvärd kan komma och fakturera för det man gör.
Jag ser verkligen fram emot att börja med tårtbakning igen! Pepparkaksbak och lussebullar och muffins och kakor och bröd och och och. Oj vad jag saknat riktigt KÖK! Edens rum

Mycket oklart hur jag ska göra med hennes säng. Det lutar åt Hemnes dagbädd från IKEA. Såg att det fanns några med bra pris på blocket. Bra om det kommer gäster, då kan man förvandla den till dubbelsäng, samt att jag får plats att sova där när Eden inte är hemma. Tål att tänkas på.


Dagens fråga: Behålla fondtapeten eller inte? Jag har varit helt emot svarta fondväggar, men den är ganska schysst.

Jag har en brun soffa, det passar inte alls till svart tapet. Då måste jag köpa ny klädsel till soffan (grå) Det kanske är ett enklare alternativ än att tapetsera om. Vi får se. Ska bo in mig ett tag innan jag köper på mig saker/tapetserar/målar om.
Hall.
Hade turen att få en sån här hallspegel idag, i byte mot min Expedithylla. BRA byte


Balkong, skaplig yta på den.




HÄR är länken till hemnet. Den ligger kanske kvar ett par dagar till.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig lägenhet! Behåll fondväggen, den är ju ursnygg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir nog så. Ny soffklädsel ska shoppas istället. Enklast så. :)

    SvaraRadera