2011-09-29

What a day

Ja det snurrar på minst sagt. Idag har jag knappt haft en minut över. Jo förresten, på lunchen dog jag i soffan en stund. Jag får liv av såna här dagar Dagar då allt snurrar på och hela arbetsdagen är som ett pussel, som man precis hinner lägga innan man får springa till bussen. DÅ har det varit en bra dag, då känns det som att jag dansar genom dagen!

Ännu bättre var en spontan chit-chat med dagmamman Gittan. Vi satt på innergården och pratade världsproblem medans Eden försökte köra sparkcykel på gräsmattan. Mycket MYCKET trevligt.

Man behöver verkligen göra något roligt 1-2 kvällar/vecka för att orka med heltidsarbete. Upp kl 6 varje dag och kuta till T såattmanprecishinnermed 7.14 tåget till Gullmarsplan. Vilket jädrans liv va? Ändå vill jag inget hellre än att köpa lägenhet i stan.

Det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Aldrig. Jag funderar till och med på att sälja bilen. Vad har hänt med mig? Va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar