2011-09-11

Gårdagens firande

Igår firades jag, det blev en mycket trevlig dag, hösten visade sig från sin bästa sida, här kommer lite bilder:

Eden provsmakade förstås tårtbottensmeten. "Mamma det luktar choklad ÖVERALLT". Tjejen gillar bakning, det kommer att bli mycket bak under regniga höstdagar.

Lite träning hann vi med mitt i allt. Sex km löpning och efteråt peppade Eden mig genom att sympatigöra sit-ups. Bästa PT:n!

Lite presenter:

Ungsfast form från Bruka! Jag skulle vilja ha en modell större i beige och en modell mindre i rosa. Får önska mig det nästa år.

Odd Molly pyjamas

Slutligen avslutades dagen med tacos och tårta, det blev mycket uppskattat av Eden. Mumma vad gott. Jag tröttnar aldrig på tacos!

Tårtan blev en enkel variant. Lemon Curd, grädde och jordgubbsgrädde som fyllning och jordgubbspolly ovanpå, för enkelheltens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar