2011-08-13

London

Jag blir TOKIG på blogger. Det går inte på något vis att få bilder och text som jag vill ha det. Ingen aning om vad jag gör för fel. Nåja, det är som det är.


Hujedamej vilken resa. Kravaller nästgårds, poliser överallt, helikoptrar ovanför hemmet. MEN trots detta en supertrevlig vistelse i en riktigt trevlig stad.










Lite turistbilder, obligatoriska förstås.


Här kan de verkligen göra tårtor, tyvärr låg Sugar craft butiken i Elthon, som blev sönderslaget på måndagen så vi åkte aldrig dit. Det får bli sådan shopping på nästa Londonresa.



Lunch på Canbury street med obligatoriskt glas rosé.







Mottingham, Sus gata.



Pimms, min nya favoritingrediens i drinklandet. Mmmm vad gott, köpte genast på mig en flaska på Gatwick.















Daglig morgonpromenad i skogarna runt Mottingham. Alex är mycket glad och populär, taxar är inte så vanliga där.







Sus går oxå på LCHF, perfekt för måltidsintaget, inget slarv eller genvägar här inte. Dags för frukost efter hundpromenad.











Det obligatoriska tygmärket inhandlat första dagen, skönt för Susanne att jag hittade det direkt, annars kan mitt samlande bli ganska tidskrävande för resesällskapet. Jag har samlat tygmärken från alla resmål sedan jag var på Kreta -07.









Shoppingskörden från Bromley. Det var ungefär som att åka till Ullared, halva eller 1/3 av priset, trots söndersmashade skyltfönster hade butikerna öppet som vanligt. Helt galet att ungdomarna bara går runt och slår, förstör och tänder eld på butiker.










Poserar framför Camden Market. Det var mysigt att vandra omkring där inne, men ganska dyrt och mycket skräp. Jag skulle tro att det passar en tonåring perfekt. Kom iaf hem med en fickspegel.






Det är alltid så god mat i såna här matstånd, denna gång blev det Indiskt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar