2011-05-09

Nackspärr

Jag ska inte underskatta drag.
Jag lovar.

Det här var inte roligt. Vaknade imorse med lite stelhet i nacken, under dagen har det förvärrats så nu är hela jag uppbyggd kring en planka. Jag skulle lika gärna kunna vara stelopererad.

Eden frågade i morse om vi inte kunde åka till "Grottorna", vilket jag gladeligen lovade. Grottorna är alltså källaren på Indiska i Gamla stan. Hon tycker att det är väldigt spännande, vi brukar låtsas att vi letar efter spöken och riddare. Personalen lär undra vad vi håller på med, de har övervakningskameror där nere. Varje gång vi går in i en annan Indiska så blir hon sur, när de inte har några grottor. Har jag lovat så har jag, så vi åkte dit, även om jag kunnat betala för en barnvakt som hade följt med henne.

Nacken har inte varit min vän idag men Eden blev glad och med mig hem fick jag sommarvarianten av min favoritklänning från i vintras. Gratis blev den också, med ett tillgodokort som jag fick för någon månad sen vid en reklamation, som jag helt glömt bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar