2011-05-23

Barnpumps

Jag ser att några upprörda mammor debatterar och startar facebookgrupper och grejer kring pumps i strl 24. Misstänker att Suri Cruise har något med saken att göra, men det ska jag låta vara osagt. Eftersom jag är på blogghumör idag så måste jag ge min åsikt kring detta fenomen.

Alltså... Jag bryr mig inte om själva grejen att barn har vuxensaker, så som bikini och liknande. Om barnen blir glada av det och föräldrarna har pengar så spelar det väl ingen roll så länge det inte är spets och sexiga saker. Eden skulle med all säkerhet älska dessa pumps då de säkert låter och hon har frågat efter skor som låter i ett år eller så. Hon menar alltså klackskor.

Hon kommer inte få dem av en enkel anledning: Hon ramlar/snubblar ofta i vanliga skor och har dålig koll på fötter och ben, som de flesta 3,5 åringar antar jag. Hur skulle det bli med klackar? Mer liggande på marken än gående framåt, gissar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar