2011-03-26

Förväntansfull och skeptisk.

Den här låter bra men jag är rädd för att det är en orgie i amerikanskt dravel....

Rescension:
Julia Roberts reser i ett år, efter en jobbig skilsmässa, för att hitta sig själv. Kort sagt. Hon tillbringar tid i Italien, Indien och Bali.

Filmen innehöll förvånansvärt lite amerikanskt dravel, måste jag medge. Den gav mig inte så mycket i det stora hela. Jag blev väldigt förvånad när Tuva Novotny dök upp i nån halvtimme i filmen, det hade jag ingen aning om. En sån "stark" film missade helt känslogrejen, eller så beror det på att jag inte är så mottaglig längre.

Betyg: Tre mellansaltade popcornpåsar.

Jag grät visserligen en skvätt ett par gånger, men den berörde mig inte totalt sett, vilket nog var meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar