2010-11-08

PluggPANIK!!!!


Jag trodde att jag hade en inlämningsuppgift till 18/11, alltså nästa torsdag. Det visade sig att inlämningen var DENNA torsdag. Herregud vilken panik jag fick igår. MEN som tur var kunde man chatta live med bibliotekspersonalen och de fixade ett lånekort åt mig som var färdigt när jag kom dit idag. Mycket smidigt. All kurslitteratur fanns där men några böcker fick jag dock inte låna hem, utan måste dit igen imorgon. Nåja, det var en kvarts restid härifrån så det ska jag nog överleva.

Det värsta är att jag tyvärr måste bortprioritera träningen imorgon på grund av skoluppgiften (dålig prioritering, jag vet), men deadline är deadline...

Har kört BodyPump idag så jag överlever nog en träningsfri dag, även om det blir hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar