2010-10-27

Carema Care Vendelsö Gård

Japp, det är mitt nya jobb.
Idag hade vi den första introduktionsdagen. SSK-gruppen verkade vara ett bra gäng och redan imorgonkväll ska vi ut och äta på Söder, för att lära känna varandra redan från början. Jag är glad att hela gruppen hakade på mitt förslag om middag på stan! Jag tror att det är bra att "bonda" redan från början i en så liten grupp.

Vendelsö Gård måste vara världens bästa boende. Spa, frisör, öppna spisar, pub (!) finns bland annat och allt är inrett i gustaviansk stil. Carema har till och med utvecklat en egen tapet i samma stil för att passa kundernas önskemål och smak. (Enligt en undersökning som gjorts för ett par år sen) Jag är IMPONERAD över arbetet kring detta boende.

3 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Välkommen till Carema Care! Visst är det roligt med ett så fint boende och med bra medarbetare blir det förhoppningsvis precis så som våra kunder och deras anhöriga vill ha det.

    Roligt även med så alerta medarbetare som du. Du får naturligtvis gärna ta många bilder från boendet men tänk bara på att respektera våra boendes sekretess och PUL-reglerna.

    Kontakta mig gärna om du vill veta mer!
    Hälsar ELisabeth Frostell
    Informationschef Carema Care

    SvaraRadera
  2. Tjo!!
    Lycka till på nya jobbet.
    Fast lite kommer du allt sakna oss på Sveagatan väl? ;)

    SvaraRadera
  3. Klart jag kommer att sakna er Per! Jag LOVAR att jag kommer och hälsar på när jag kommer till Karlstad, du får se till att jobba då!

    SvaraRadera