2010-08-30

Omöjligt

Just idag vill jag ta en paus från mitt liv. Idag har det varit en deppig dag. Två hoppfulla möjligheter till boende har fallit. Det är inte så lätt att hitta boende åt mig och Eden, oftast faller det på att jag har barn. Nästan alla som jag mailat på blocket och andra ställen vill ha nån som är ensam utan barn. Hur kan barn vara ett hinder? Det hade gått otroligt mycket lättare om jag inte haft Eden. Det är nästan lite skrämmande!

Vad ska jag säga om jobbet. Lite motigt, eftersom jag var ensam på båda husen idag. Jag skulle behöva dubbelt så långa arbetsdagar för att hinna med allt jag skulle vilja göra innan jag slutar. Hoppas helgen blir lugn så att jag kan få till åtminstone en del av allt jag har på min "att göra-lista".

Måndag 6 september är sista dagen på Carema Svea/Åsbacka. Läskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar