2010-07-31

Jo jag är i Karlstad

Självklart fixade pappa Mats avgasröret med nån plåtremsa och en hake. Tadaaaaa! Nästan som nytt igen. Nej, inte riktigt. Jag måste köpa ett nytt avgasrör snarast och byta. Bilen låter mer som en rallybil än en personbil fortfarande, men det är mycket bättre än brumbrum och rassel när det släpade i marken. 

Jag kan inte låta bli att tycka att detta skedde passande nog när jag dragit åt den ekonomiska svångremmen.

MÅL: 

1: Inga kläder pch skor på minst 9 månader. Alltså inte före april. 

2: Ingen shopping alls. Smink, smycken, ja allt sånt där som är roligt: NADA! 

3: Inga frisörprodukter, bara vanligt schampo. (Welcome svintohår)

4: Inget lyxleverne. Dvs luncher, middagar, fikor på stan. 

5: Finns det roligt kvar att dra in på? Isåfall gör jag det. 

Ni ska få se, jag fixar det nog, med jobb, jobb och jobb.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar