2010-06-25

Dublin 1

Äntligen kom vi iväg, det kändes välbehövligt efter 2 praktikveckor i Vansbro. Det fanns mycket att fira denna dag. Jag var på intervju på morgonen och fick jobbet direkt! I Tyresö i Stockholm. JIPIIII!!!!! Jag är superglad!

Därefter ringde Universitetet, förmodligen behöver jag inte skriva D-uppsats för att kunna plocka ut DSK-examen utan det räcker med enskild rapport. Håll tummarna för att det går igenom!

Här ska jag jobba i höst! Nytt, kan man lugnt säga.

Bettan är alltid bra att ha med sig, för att slå ihjäl tid.

Utsikten från hotellrummet.
Det är sant, tyvärr, hotellet var inte bra, jag tänker vara gaggig kärring och maila resebyrån och informera om detta.

Jag kommer aldrig förstå det här med att reseguider rekommenderar böcker?!?. VEM vill handla massor av böcker och dra med sig runt jorden? En reseguide räcker väl? Karta? Finns på varenda hotell...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar