2010-06-15

Det är ett elände...

... att jag har blivit för feg att sova i stugo själv. Jag har abstinens, vill sitta där och blicka ut över sjön varje kväll. Jag tänker göra det under min semester, jag har redan börjat nedräkningen!

Löpningen ligger lite på is eftersom jag inte fått tag i löparsällskap på byn och vissa faktorer gör att jag känner mig otrygg att springa ensam genom byn, tyvärr. Körde en halvtimme på crossen istället, tur att det finns en sån i huset!

Är det någon som vet något om loppis i Karlstadtrakten? Vi skulle behöva vara med på en sådan någonstans. Vet att jag hört talas om en på Ilanda, men hittar inget om det någonstans på nätet.

Tips mottages tacksamt, ring mig, maila eller skriv på facebook. Jag måste rensa ut massa skit inför flytten! Det skadar ju inte att få någon krona för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar