2010-05-09

Leklandet!

Idag har vi haft en jättebra dag på nöjesfabrikens lekland. Vi har inte varit där förut och det blev succé. Eden var världens gladaste unge i flera timmar med ett och annat ögonblick då krafterna tog slut. 

Eden var orädd från början, jag fattar inte hur hon kan vara så tuff, enligt utsago så var jag en riktig mes när jag var liten, tur att hon inte ärvt det. 

"Oiiiii, russkana!" 

Kolla vad högt! Jag blev chockad, det här är den minsta rutchkanan de hade, för knattarna! 

Detta var vad jag såg, i stort sett hela dagen, Eden någonstans på väg, "högt i väre". 

Malva och Eden i bollhavet, engagemanget är totalt. 

Skönt med paus, och framförallt gott med glass. 

Det fanns grejor att snurra på..... 

...och jättestora klossar att bygga med... 

...och cyklar att cykla på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar