2010-05-30

En dag i solen!

Vilken härlig dag, äntligen en sommardag. Det känns i hela kroppen att det behövs. Redan tidigt på förmiddagen knallade vi iväg till Mariebergsskogen och kollade på djuren och deras ungar, det var inte så mycket folk vilket var skönt, då kunde Eden i lugn och ro kolla in killingarna. 

Vid lunch hade vi picknik med pastasallad på en gräsmatta vid lekparken, Eden hade lite svårt att koncentrera sig på sin sallad, det var ju så mycket roliga barn att leka med. 

Sen blev det bulle vid vattnet, jättegott! 

SommarEden plockar blommor till mamma! 

"OIIIIII KOLLA MAMMA" 

Present blev jag uppvaktad med, jag kanske får en award trots allt.

"Parent of the year". 

GALEN i löpning! 

Dagen avslutas på bästa sätt, med en underbar 14km löprunda runt i grönskan. Vilken skillnad mot sist jag sprang. Nu är ett delmål att komma över tristessen med att göra situps och armhävningar. Jag vill ha snygga armar till sommaren, men tråkigheten tar överhanden. Nåja, lite är bättre än inget försöker jag tänka. Ska ta tag i det där snart... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar