2010-04-30

Nu är våren nära!

Vilken bra dag det varit idag! Det känns som att jag är lite pånyttfödd. Sista praktikdagen för den här gången flöt på riktigt bra, det var jätteroligt. Min handledare är hudterapeut, så jag gjorde slag i saken och köpte ett nytt lager med hudprodukter. När träningen flyter på så bra som den gör, tänkte jag börja på ett nytt projekt.

Föryngring.

Skojade bara...

Vill få en ren och fräsch känsla i ansiktet, det har jag inte nu.

Dessa produkter ska ge mig det.
Dessutom ska jag testa Havtornsjuice varje morgon i ett par veckor, effekten ska bli en piggare Mia. Jag har även gett mig själv i läxa att dricka dubbelt så mycket vatten som jag gör nu. Utvärdering av detta projekt blir om en månad.

Stretching efter en halvtimme på Crosstrainern, GÖTT!
Del av projekt "eliminera volang".

"Eden kan sjölv"
Hon trampar hur enkelt som helst. Återigen, underskatta inte en 2.5-åring.

1 kommentar:

  1. Hej
    Ser att ni gillar Havtorn och förstått hur nyttigt det är. Ni är välkommna att beställa mera av mig. Vänligen Fredrik

    www.larssens.se

    SvaraRadera