2010-04-15

Från negativ till positiv!

Träning ger så mycket, i förmiddags satt jag här och negativiserade. Till slut var jag helt anti det mesta, ville inte gå på jobbmöte, ville absolut inte träna, ville bara sitta i soffan och ta det lugnt. Det brukar bli lite så när jag har lediga dagar, det är ovant att inte ha hela dagen uppbokad.

Tillslut drog jag på mig löpkläderna och tog mig ut.

Efter två km: Undrade jag vad tusan jag håller på med.
Efter fyra km: Ja det är inte så tokigt ändå kanske
Efter sex km: Nu börjar det likna något!
Efter tio km: FLOOOW

Efter tolv km: detta är det BÄSTA jag vet!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Det var skoj! Är det verkligen så? Kanske man skulle våga prova på en joggingtur då...

    SvaraRadera
  2. Jajamen, ut och spring, det är livet! Började lite fint för ett år sen med en sisådär 2-4km, nu springer jag 14 utan större problem! Härligt!

    SvaraRadera