2010-03-18

Vård av barn

Idag har jag och Eden hemma-mys dag. Jättegosigt, hon är mycket piggare och feberfri, men hostar massor fortfarande. Det är så skönt att febern släppt, hon var kokhet på nätterna och jag vågade inte låta henne sova själv, eftersom jag är rädd för feberkramper. Hade det själv när jag var liten och minns till och med det. Nojig morsa kanske, men men, nu när det över för den här gången!

Eden har sysselsatt sig med annat än att vara sjuk idag.

Dags för springtur, en kortis på 7,5km idag, jag är snurrig i huvudet av sömnbrist, så jag vågar inte pressa kroppen för mycket. Får bli långtur imorgon istället!

2 kommentarer:

  1. Stackars lillan...

    Hon verkar generellt vara väldigt fascinerad av skor..

    SvaraRadera
  2. Lik mor sin... Gillar klänningar och skor!

    SvaraRadera