2010-03-11

Universitetet goes Hi-tech

Idag har jag seminarium via Adobe Connect. Har hört att det brukar vara massor med strul när fler än fem ska koppla upp sig via AC. Det är första gången vi gör något sånt här, så det är lite roligt, skönt att inte behöva åka upp till universitetet och se glad ut, jag kan sitta här hemma i mysbrallor och må gött. Måste dock se någorlunda pigg ut, då vi använder webcam!

Nu är det väldigt motigt med skolan, jag får verkligen tvinga mig till att plugga. Blä, det går verkligen upp och ner, varför tappar man motivationen på slutet? Hjärnan är inte så smart konstruerad på det området. Jag försöker tänka att för varje dag som går är jag en dag närmare examen.
Detta är då jag tog min sjuksköterskeexamen 2005, oj vad ung jag ser ut, förfallet har helt klart börjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar