2010-03-18

Grinar till tv

Hur har ni det med lättrördheten?

Jag grät floder till kvällens Lyxfällan. Det var härligt och inget ovanligt, dock första gången jag grät till just det programmet.

Annars gråter jag alltid till:
¤ OS och VM finaler och prisutdelningar. (De blir ju så glada när de vinner)
¤ Lejonkungen (Fixar inte när pappan dör, måste spola, gråter när Lejonungen visas upp, gråter till nästan alla disneyfilmer, förresten).
¤ Amazing race (De blir ju oxå så glada, det är det bästa gråtprogrammet)
¤ Greys Anatomy (Meredith och Derek, de är ju så patetiska)

Jag gråter nog till det mesta. Det är det bästa som finns, att gråta till film.


Tårframkallande?

2 kommentarer:

  1. Jag gråter till Extreme Home Makeover . :))

    SvaraRadera
  2. Orkar du se den skiten? Det är FÖR amerikanskt!

    SvaraRadera