2010-02-18

Inredningsgoogling

Jag har pluggat. Lite.
Fick något som kallas slags dåligt samvete då jag gjorde sista dagen på skolhälsovårdspraktiken idag och borde ha kommit längre med rapporten som ska lämnas in i början på mars. Jag är nöjd med att åtminstone ha presterat artikelsök och litteraturstudier idag. Resten borde vara finlir.

Resten av kvällen har gått åt till att surfa på inredningsideér. Jag är helt inne på renoveringen av köket i huset i Dalom. Spännande att se det färdiga resultatet om några månader (hoppas jag).

Kan rapportera tappra 7,5km i snöstorm i morse. Det gick jättebra, trots vädret. Skam den som ger sig. Längtar redan till nästa sommar då jag ännu mer kan satsa på löpningen, eftersom skolan förhoppningsvis är klar då. Kvällslektyren för närvarande är Runners Worlds bok om löpning och hur man blir en bättre löpare. Har redan lärt mig mycket. Tips kommer en annan dag.

3 kommentarer:

  1. Jag tog bilen till jobbet... Tänkte att det går aldrig att ta sig fram på annat sätt, men tydligen! Eloge till dej!! /Ida

    SvaraRadera
  2. Hur kan du satsa mer på löpning än vad du gör nu???? Du springer ju jämt :) Du är ju super duktig. Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Åsa: Va?? Jag tycker att jag får hålla igen pga skolan, nästa sommar, då blir det löpning dygnet runt! :-)

    Ida: Det hade inte börjat snöa när jag sprang... Så så stor eloge ska jag inte ha.

    SvaraRadera