2010-01-21

Tortyr

Det är ett tortyrmoment när klockan ringer, jag medger det. Börjar jag fundera på hur varmt och skönt det är i sängen och hur mjukt täcket är, då är det kört, då blir det mentalt nästan omöjligt att gå utanför dörren i snörusk och modd.

Idag tillät jag mig att snooza en gång. Inte bra. Det blir mycket tyngre, bättre att ta tjuren vid hornen och bara kliva upp. Dock lättare sagt än gjort.

Det blev 7,5km idag oxå, jag måste snart hitta mig en ny runda, det blir jobbigt på slutet, inte för att det går tungt, jag har helt enkelt tröttnat på min runda. Jag behöver förlänga den någon kilometer om jag ska kunna komma upp i önskvärd form.

Gött att vara hemma igen!

Det enda reflexet. Inte bra.
Min reflexväst är spårlöst försvunnen, någon som sett den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar