2009-12-15

Doktorn..

... har undersökt mig på insidan idag. Utan att gå närmare in på detaljer, så kommer jag inte att göra om den undersökningen med glädje. Allt var bra på insidan, vilket var skönt.
Nu återstår det att vänta på provsvar om gluten och laktosintolerans. Håll alla tummar och tår på att det INTE är något sånt. Jag älskar mat, både att äta den och laga den, mest att äta den förstås och skulle hamna i djup sorg om jag har en födoämnesallergi.

Jag tror att det är IBS. "Stressmage", "kärringmage" eller vad ni vill kalla det.
Det är bara att konstatera att den sista husmodern är ett vrak.

Det kanske blev lite för mycket denna höst med heltidsjobb, plugg och bossjobbet. Bara lite för mycket.

Just ja, jag har ett barn oxå. Som tur är har jag en man som ställer upp i vått och torrt, som oxå jobbar heltid och pluggar. Utan Erik hade livet inte gått runt.
Tack käre make!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar