2009-12-27

Bullerbyidyll

Idag har vi verkligen haft det som barnen i bullerbyn! Massor av pulkaåkning, bus i snön och en lång sparktur med Eden i en gammal sparklåda som pappa hade när han var liten:

Eden ville inte stå still, så tråkig mamma som ska ta kort hela tiden. Sparkåkningen fick verkligen bli dagens träning, vilken jobbig grej. Jag kände av muskler jag inte visste att jag hade. Oj vad roligt det var!

Bus med David och Amela.

En välförtjänt fika ute i snön med varm oboy och bulle(ar)...

... innan vi kröp ihop under täcket framför brasan.

Kan tillvaron bli bättre?
Jag har aldrig kunnat njuta av ledighet förut, har alltid haft en inre stress över allt möjligt, mest onödiga saker. Den här gången är jag totalt avslappnad, det är helt underbart. Hoppas detta håller i sig på alla ledigheter framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar