2009-12-29

2010

Om jag ser tillbaka på 2009, så måste jag säga att det varit ett riktigt SKITÅR! Det var en stor omställning att gå från mammaledighet till heltidsjobb, det har jag inte riktigt vant mig vid än. Problem har kommit upp som jag inte riktigt kunnat rå över. Det här familjeekorrhjulet kom som en chock: upp och iväg till jobb och dagis, hem med grinig unge och laga mat, sova upp och iväg....

För lite resor och för mkt slit, skulle jag vilja sammanfatta 2009.

2010 ska bli bättre, förutsättningarna finns redan:

¤ Skolan blir färdig
¤ Jag har kommit in i jobbet fullt ut nu när det gått ett år.
¤ Allt har stabiliserats (både ditten och datten)
¤ Jag får in löpningen som en livsstil när det blir ljusare!
¤ Jag ska lösa problemen som kommer och sluta gnälla om dem
¤ Fortsätta "be a doer".

Det är väl inte för höga krav?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar