2009-11-07

Lunch med Alicia

Idag hade vi lyxen att bli bortbjudna på lunch, hos min kompis Maria. Jag och Maria gick i samma klass under sjuksköterskeutbildningen och tyvärr ses vi inte särskilt ofta längre. Vi har en varsin dotter i ungefär samma ålder, det är jätteroligt de gånger vi får till en dejt.
Jag passade på att transportera oss dit med med Edens favoritfordon: BUSS!

Förväntansfull! Snart kommer bussen.

Glöm bilden på morotskakan jag gjorde förut,
så här ska en morotskaka se ut!
Morötterna gjorde jag i sugarpaste.

Alicia och Eden blev kompisar direkt, de verkade ha jätteroligt,
hoppas vi kan ses snart igen!

2 kommentarer:

  1. gud så söt hon är. kan inte sluta titta på eden-väntar-på-bussen-bilden! börjar få rejäl abstinens!

    SvaraRadera
  2. Du får komma hit och gosa med henne imorrn då! Hon är på dagis till 15.

    SvaraRadera