2009-10-22

Uuhhhh

62 sega minuter på crossen, den låter som en gammal träskrinda. Dags att klaga på riktigt. Det fungerar inte att använda den hemma. Ljudet som kommer ur den är som att dra en gaffel på en porslinstallrik, eller att dra naglar på en griffeltavla, ja ni fattar. Outhärdligt.

Nu börjar en hektisk pluggperiod igen, jag förstår inte hur det ska gå ihop riktigt.
Det är bara en endaste liten inlämning kvar på metodkursen, sen är den (förhoppningsvis) klar. Det finns inget jag hellre vill just nu, än att de där 7,5hp ska stå med under "godkända kurser" på min studentnätsida. En sak som fick mig att jubla högt var GODKÄND på andra inlämningen! HÄRLIGT! Det ska jag tänka på hela dagen imorgon när jag försöker pressa in någon minut plugg under min dag, ensam med Eden, här hemma.

Det får bli lunch på stan och någon lekpark på eftermiddagen, någon som vill hänga på?

2 kommentarer:

  1. Jag vill, jag vill!

    SvaraRadera
  2. Ibland skulle du bo närmare! Vi lunchade med Eilinööö istället. Lekpark blev inställd, pga trött bebis!

    SvaraRadera